mandag den 14. april 2008

mobilen i mit liv

Jeg elsker min mobil.

Det er et stykke teknologi af det ypperste. Og så har jeg ikke engang en af de super hyper fantastiske.







Men jeg fascineres helt vildt over at det lille stykke teknologi kan rumme alle de funktioner. I min hverdag dækker den en del af mine teknologiske behov.


Jeg har et kamera ved hånden, hvilket er meget væsentligt for mig, idet meget af min fritis går med at arbejde med billeder. Og mit spejlreflekskamera har jeg altså ikke ved hånden hele tiden.

Jeg sender smsér, mmsér, jeg mailer og optager små videosekvenser.


Og lige en mere af de små underlige...
Når min datter sender en sms og spørger "hvor er du?" så synes jeg altså at der er genialt at tage et billede eller en video og sende det til hende... "her min pige, lige her"


Ingen kommentarer: